Kantoorschoonmaak
- Home
- Kantoorschoonmaak
Kantoorschoonmaak
Ben je op zoek naar een betrouwbaar, professioneel schoonmaakbedrijf voor de schoonmaak van je kantoren, showroom, winkel, horecazaak, …? Dan moet je bij Premium Cleaning zijn! Wij bieden op eenmalige of periodieke basis een brede waaier schoonmaakdiensten aan.
Op maat gemaakte kantoorschoonmaak voor elk bedrijf
Elk bedrijf heeft unieke behoeften als het gaat om de schoonmaak van kantoren, sanitair en pauzeruimtes. Bij Premium Cleaning bieden we een breed scala aan professionele schoonmaakdiensten, afgestemd op de specifieke eisen van jouw kantoor. Onze standaard kantoorschoonmaak omvat:
Droog en nat afstoffen van kantoormeubilair en apparaten (zoals telefoons, toetsenborden, etc.).
Droog en nat reinigen van vloeren.
Leegmaken van vuilnisbakken.
Grondig onderhoud van sanitaire voorzieningen.
Efficiënte en Flexibele Kantoorschoonmaakplanning
Bij Premium Cleaning wordt de planning van de kantoorschoonmaak in nauw overleg met jouw bedrijf opgesteld. Wij streven naar een vaste planning waarbij de schoonmaak plaatsvindt op een vaste dag, tijdstip en met een vertrouwd schoonmaakduo.
Onze medewerkers krijgen uitgebreide opleidingen om een constante kwaliteit en veiligheid tijdens het werk te waarborgen. Via het digitale klantenportaal kun je als klant eenvoudig je schoonmaakplanning raadplegen, opmerkingen doorgeven, en vakantieperiodes of inhaalbeurten aangeven.
Professionele Schoonmaak met Eigen Materialen
Premium Cleaning werkt met eigen professionele schoonmaakproducten en -materiaal, die na elke schoonmaakbeurt door onze medewerkers worden meegenomen. Zo blijft jouw werkruimte altijd opgeruimd en vrij van obstakels.
Na elke schoonmaakbeurt ontvang je digitaal een werkbon, zodat je als klant eenvoudig een eindcontrole kunt uitvoeren en inzicht hebt in de gewerkte uren.
Flexibele Vervanging en Continuïteit
Een van de sterke punten van Premium Cleaning is onze flexibiliteit. We zorgen altijd voor vervanging als een schoonmaakbeurt op een feest- of brugdag valt. Daarnaast blijven we operationeel tijdens de kerst- en nieuwjaarsperiode en het zomervakantie. Bij afwezigheid van een medewerker regelen we in overleg met jouw bedrijf direct vervanging, zodat de continuïteit van de schoonmaak gegarandeerd is.
Veel gestelde vragen
Welke opleidingen krijgen jullie kantoor schoonmakers?
Wanneer onze medewerkers bij ons starten kunnen ze rekenen op een grondige opleidingsperiode om het reilen en zeilen binnen ons bedrijf goed te leren kennen. Ook tijdens hun verdere carrière voorzien we de nodige vormingen die aanleunen bij de job.
Moet ik poetsproducten en poetsmateriaal zoals een stofzuiger voorzien?
Neen, Premium Cleaning werkt met eigen, professionele schoonmaakproducten en materiaal die de medewerkers telkens terug meenemen. Jij hoeft dus niets te voorzien.
Hoe komen de kantoorschoonmakers 's ochtends vroeg binnen in mijn bedrijf?
We bespreken vooraf met de klant of we een alarmcode en/of sleutel kunnen krijgen om toegang te krijgen.
Hoe weten de schoonmakers wat en waar ze moeten poetsen?
Vooraf wordt er een offerte opgesteld waarin de ruimtes en taken worden besproken. Bij aanvang van de opdracht wordt het team begeleid door onze schoonmaakcoördinator, die alles uitlegt, opstart en vervolgens ook opvolgt.
Hoe weten de schoonmakers wat en waar ze moeten poetsen?
Vooraf wordt er een offerte opgesteld waarin de ruimtes en taken worden besproken. Bij aanvang van de opdracht wordt het team begeleid door onze schoonmaakcoördinator, die alles uitlegt, opstart en vervolgens ook opvolgt.
Welke talen spreken de kantoorschoonmakers?
Onze medewerkers spreken voornamelijk Engels en/of Nederlands.
Kunnen jullie onze kantoren schoonmaken tijdens het weekend?
Weekendopdrachten kunnen ingepland worden mits een toelage voor weekendwerk.
Service-informatie
Schoonmaak
Kantoor Uren
Ma- Vrij 09:00 – 17:00
Zaterdag Gesloten
Zondag Gesloten
Contact
Ontvang gratis een vrijblijvende offerte!
10% Korting
Ontvang 10% Korting op de Eerste 6 Maanden Schoonmaak!